Fågelhålk

Har hunnit med att spika och skruva ihop min fina fågelhålk i eftermiddag.. Den hade trillat ner så kände att jag var tvungen att fixa den.. Fredrik bara skrattade åt mig när jag spikade men att skriva gick bättre :P Min vita jacka blev smutsig när jag hammrade för de skvätte massa vatten så då tänkte jag att när den redan är smutsig kan jag ju klättra upp i trädet och sätta fast den istället för att ta fram en stege.. Sagt och gjort och det gick fint, den hamnade lite snätt bara.. Fredrik tyckte detta var lika kul och sa att jag var knäpp ;) Haha!

Väl inne igen så tittade jag på den och det var redan en fågel utanför, som vanligt gillar fåglarna min hålk, även att den är lite sne!

Nu är det snart dags att göra sig lite fin iför kvällens kalas för Alle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0