Från dåligt till bra..!

Usch och fy så illa jag sov inatt! Vaknade massa gånger och drömde läskiga drömmar! Usch! Dagen har trots det varit ganska bra.. Har haft en föreläsning om sjön och sådär, ganska intressant faktiskt! Efter lunchen åkte vi ut till ängö/svinö, precis vid ölandsbrons fäste på kalmarsidan och där valde vi ett område som vi ska bevaka från nu och fram till sommaren.. Alltså se våren komma.. Snitslade området med remsor från en systemetkasse ;) hehe..

Kom hem vid 4 idag så nu har jag faktiskt tagit tag i det, jo jag har bakat brödet jag har tjatat om i en vecka.. Just nu står det i ugnen så hoppas de blir goda!


Smidigt att knåda degen i assistenten!


På jäsning!

Bror kommer snart så då får jag lite sällskap :) Trevligt!

Nu börjar det lukta nybakat.. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0