Halsen!!

Idag är min hals ännu värre, mår nästan illa för att det gör så ont! Blää! Förutom det och att jag är lite seg (har ju någon bacillusk i kroppen) så mår jag bra, har ju inte feber i alla fall och det är skönt att slippa..

Till någonting roligare, igår fick jag hem min hemtenta på posten (Sen när skickar de ut dem med brev?) och jag fick VG på den, snacka om att jag blev lycklig.. Jag skrev den förra gången när jag var sjuk så kände att jag mest ordbajsade igenom den, var verkligen säker på att jag skulle få komplettera eftersom jag var för trött för att ens läsa igenom hela.. Men men, där ser man hur det kan gå.. Skönt det i alla fall!

Nu ska jag cykla ner till ica och köpa halstabletter (!), avlider om jag inte får det inom en kort stund! Okej, kanske inte avlider men fan va ont det gör så nu åker ja ner dit och köper det och lite mat också..
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0