Härligt väder!

Nu var det lördag och solen skiner ute.! När jag var ute och hämtade tidningen frös jag knappt och då hade jag bara t-shirt, gött!

Älskling gick upp väldigt tidigt idag, dock inte frivilligt, han började ju jobba vid sex ;) hehe.. Jag kunde dock lugnt ligga kvar och götta mig i sängen till nio då jag tvingade mig upp.. Har käkat en massa frukost som vanligt, äter alltid så himla mycket på morgonen, men det är ju så gott då ju!

Nu tänkte jag ta en promenad i det fina vädret, kika lite i centrum och så kanske sola lite, är så grymt blek! Och jag kommer ju inte se ännu blekare ut när mor och far kommer hem.. Herregud, måste nog sola konstant i några dygn om jag ska bli lika brun som dom.. Haha..

Nä, promenad var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0