Hemkomsten

Måste säga att det är skönt att ha lite folk omkring sig nu.. Har ju bott ensam i huset i två veckor vilket är lite ensamt.. Såklart har jag ju varit med fredrik men det har ändå blivit mycket tid själv.. Dock tror jag att jag kommer tycka att det är jobbigt att ha folk omkring mig nu när jag bara har haft mig själv att tänka på..



Fick lite fina saker av mor och far.. En väska, ett linne och en t-shirt :) Tror jag kommer använda väskan och linnet mycket, t-shirten är jättesöt men den sitter som ett korvskinn eftersom det endast finns en storlek på de mesta damkläderna i thailand, och denna var då ganska liten.. Mamma såg att den var lite liten när hon köpte den men hon tyckte den passade mig så bra så hon var tvungen att köpa den, sötis mamma!

Nu ska jag nog krypa ner i sängen, upp till skolan imorn.. Hoppas på att den helvetes hostan kan försvinna! Börjar bli väldigt trött på den nu!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0