Inspirerad

Jag tror det är solen som har gett mig motivationen... Igår på morgonen bestämde jag mig för att från och med den stunden bli av med mitt sötsug, så nu blir det inga sötsaker på minst två veckor.. Det var en klasskompis som sa att det hjälpte så vi får hoppas på det :)

Ska komma igång med träningen nu med, dock är det inte så lätt då jag fortfarande hostar av enbart promenader, så det får bli lite lugnt med konditionsövningarna och satsa på långa promenader och lite muskelövningar.. Hoppas jag kan behålla denna anda nu och behålla min motivation! :)

Kämpa Kämpa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi får kämpa tillsammans! Det kan nog faktiskt ha med solen att göra att man äntligen känner lite mer pepp, den gör ju liksom livet lite lättare :)

2011-03-24 @ 10:31:49
Postat av: elin svarar

Ja jag tror det också! Att det är ljust när man går upp och värmen gör en glad :)

2011-03-24 @ 11:39:10
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0