Latis..?

Åh äntligen är det helg! Har varit en lång vecka, man blir bortskämd när man inte behöver vara i skolan så mycket, nu har jag varit fyra dagar denna vecka men inga långa dagar och jag är ändå väldigt trött! Lat man blir! Dock tror jag det delvis handlar om den envisa förkylningen som inte vill försvinna, den plågar mig fortfarande men får hoppas den försvinner snart!

Idag har vi haft en föreläsning om miljökunskap även om det inte blev så mycket om ämnet.. Alltså inte miljö som miljöproplem utan miljön runt omkring oss :) Har bland annat pratat om kretslopp och om odling på förskolan.. Just nu känner jag att jag verkligen har valt rätt för den här kursen och lärarna är så himla bra och rolig allt känns intressant! Härligt!

Nu tänkte jag ta en slökväll och se på lite "play-program" som jag missat när de gick på tv :)
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0