Ledig idag :)

Sitter och äter upp de sista gelehjärtarna som jag fick av älskling förra veckan och funderar över vad jag ska styra med resten av kvällen :)

Inatt sov jag i alla fall hos min älskling, så skönt att slippa sova ensam så han kommer hit ikväll.. Har varit hos honom på förmiddagen och sen släppte han av mig här när han skulle till jobbet vid lite efter ett :) Sedan dess har jag kollat posten lite och lagat mat.. Det blev korvstroganoff med ris, konstigt val av mig som egentligen inte gillar det.. Men jag tänkte att det kanske blir godare om jag gör den själv och jo den blev helt okej men inte någon favorit precis ;) hehe..

Nu tänkte jag att jag skulle vara lite duktig en stund och hänga upp tvätten, lägga in kläderna i garderoben, betala ytterligare räkningar och så kanske baka något.. Sen resten av kvällen blir det nog slöhäng framför svt play, tv4 play och kanal 5 play och så tvn med ;) haha.. Har ju missat en massa program på tvn som jag vill se så får passa på att göra det nu när jag har tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0