Me and my bike

Det går väl sådär med pluggandet, har ca 10 sidor kvar i en bok och jag hade som mål att läsa ut den idag, det kommer jag göra men borde ha hunnit med mer..

Jag sitter mest och letar efter en cykel men ingen på blocket svarar ingen på mail.. Har hittat massa fina men skrev till dem förra vecka och har fortfarande inte fått något svar.. Ringa skulle man ju egentligen göra men jag gillar verkligen inte det därför tänkte jag övertala mamma att ringa på någon av annonserna som ligger ute.. Hoppas på resultat..


Något i stil med denna cykel skulle inte vara fel.. Behöver förstårs inte vara såhär ny men vill i alla fall ha växlar på den. Hör av er om ni har en till salu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0