Morgontrötta?

Herregud, vad har hänt med fredrik och mig när vi inte har någon tid att passa på morgonen.. Jo vi sover skitlänge! Jag följde med honom hem igårkväll efter att jasse och jag hade haft en trevlig kväll.. Sen sa han innan vi skulle sova, vi går upp tidigt imorn, typ vid nio, senast.. Och hur gick det med det då? Jo jag tjatar från halv nio en gång i halvtimman om att snart måste vi gå upp men vi båda ligger kvar och sussar så skönt.. Vid halv elva gick jag upp och duschade och fredrik kom väl upp vid elvatiden.. Snacka om att vi (eller jag, fredrik har alltid varit) har blivit morgontrötta..

Nu är fredrik ute och tvättar sin bil, jag funderar på om jag skulle baka något.. Då blir nog svärmor glad ;) hehe..
Trevlig fredag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0