Motorik och pedagogiska naturmöten

Så var dagens föreläsning avlkarad, om motorik och pedagogiska naturmöten.. Rolig föreläsning med många praktiska inslag :) Sitter på biblioteket även idag, ska döda lite tid innan jag kan gå till tåget och åka hem till mina kära föräldrar och äta lite..

Vaknade vig 05.20 imorse och hörde någon på övervåningen så då förstod jag att de hade kommit hem, vet inte om man får säga det ordet jag är ute efter så jag kan säga att de var lika bruna som människor som är naturligt mörkhyade ;) hehe.. De cvar väldigt trötta när de kom hem så fick prata med dem en stund, sen gick de och la sig.. Får se vad de säger när jag kommer hem sen!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0