Näshelv*te

Usch och fy! Idag mår jag sämre än igår, nu har jag en näsa som både är täppt och rinner, känner mig även lite lite febrig, inte mycket men känner mig i alla fall sämre idag.. Detta känns inte så kul då vi skulle ha firat cornelia på moliljan ikväll genom att bada bubbelbad och sådär och detta kommer jag missa.. Hade ju sett  fram emot detta!! Hoppas jag mår bra imorn så jag kan gå på hennes fest i alla fall..!

Blev lite arg igår när jag upptäckte att vi inte hade någon nässpray hemma, jag hatar det egentligen men nu behöver jag det verkligen! Har ont i bihålor och öron så det börjar bli dags att införskaffa det.. Ska göra det sen när fredrik slutat, ska trotsa sjukdomen och åka till centrum.. Han behövde hjälp med att fixa presenter så vad gör man inte..? Då får jag köpa min nässpray med.. Hallaluja! Börjar bli trött på att snyta mig, tror jag redan har gjort det 40 gånger idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0