Promenad

Sitter nu invirad i två megatjocka filtar och fryser fortfarande lite, jag blir alltid så när jag har varit och ute och gått, men idag var det mer än vanligt.. Som du då kanske förstår så har jag varit ute på promenad, det blev en långis med jasse.. Himla skönt att komma ut och röra på fläsket ;) hehe..


Härligt att inviga joggingskorna för i år, utan att bli blöt eller så.. Dock var det lite kallt till en början, men det var det värt, ett vårtecken ju!


Vet inte om det syns men blev galet röd på benen när jag kom hem och så kliade det som bara den! Benen var ju kalla så det gjorde ont när jag kliade.. Vet i fasen vad det kan ha varit..?

Nu ska jag packa ihop allt inför morgondagen och sen gå och sova tror jag..
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0