Skönt!

Säger som alla andra, varför har det kommit snö nu? Det skulle ju bli vår!! Dock har jag hört att det skulle bli upp mot 10 grader varmt i helgen så kanske försvinner den direkt..? Kan ju alltid hoppas!

Har  sovit nästan 12 timmar i natt, släckte lampan före 10 igår vilket troligen inte har hänt på flera år.. Vet inte vad det är med mig men orkar verkligen inget.. Var i alla fall skönt att sova ut! Har nu hunnit med att tvätta mina lakarn som jag snart ska gå och hänga upp, vädra täcke och kudde, duscha, käka frukost och skotta snö.. Det sistnämnda är ju inget vidare kul men men..

Idag hade jag tänkt få lite gjort i alla fall, ska åter igen lägga ut min balklänning på blocket och så ska jag plugga en del med.. Små mål som jag nog ska klara av att lösa :)
Hoppas jag får träffa min älskling idag med!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0