Socker, nej tack!

Har nu klarat mig en vecka utan sötsaker och det går faktiskt fint! Förutom frukt som faktiskt också är sött, så är  det detta som kanske inte skulle ha slunkit ner: en liten bit 70% choklad, lite nötter och vofflor utan socker.. Tycker faktiskt att jag har lyckets bra och allt känns så himla bra också.. Vad ska man med socker till egentligen?

Blir att fortsätta med detta minst en vecka till med nolltolerans sen får vi se om jag kör med någon variant då det går bra på kalas och något på helgen :) fin fint!


Dessa sötsaker får från och med nu bara tillåtas på kalas eller helger :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nötter är ju jättenyttigt! (i måttliga mängder så klart) Ingen idé att sluta med något sånt :)

2011-03-29 @ 18:06:17
Postat av: elin svarar

jo visst är det det! men jag åt cashewnötter med sourcream smak för att tillfredställa mitt behov av stsaker och det var ju hela grejen att jag inte skulle göra det ;) hehe

2011-03-29 @ 20:30:20
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0