soligt!

Idag har jag hunnit med ovanligt mycket för att vara jag, hade dock kunnat gjort ännu mer om jag hade varit mer fokuserad..

Vaknade vid halv åtta av solen, det var superljust i mitt rum och då går det ju inte fortsätta sova.. Sen blev det frukost och så hängde jag ut min balklänning på vädring, men då upptäckte jag att det är fläckar på den :( Skit! Det är ju en som ska komma och prova den på lördag så hoppas verkligen vi lyckas få bort dem.! Sedan skulle jag leta efter ett litet block, vilket slutade med att jag satt och kollade igenom mina skolböcker från lågstadiet och städade två lådor i skrivbordet.. haha bra där!

Har även hunnit med att plugga en del, inte toppen men ganska mycket i alla fall och så har jag målat tånaglarna i ett naglack jag fick av bror och lisa i födelsedagspressent.. Mörkbrunt är det så det ser nästan ut som jag klämt alla naglarna ;) haha..

Nu åter till böckerna och så blir det nog lite mat snart med! Ska försöka hinna med en promenad i det fina vårvädret sen med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0