Kvällen

Klarade av färden till centrum, men lite jobbigt var det allt, kände mig som en gammal tant när jag gick så sakta runt på konsum..


Äntligen! Köpte nässpray, stoppade ju inte rinnsnuvan men löste ju upp i bihålorna så det var skönt :)

Har faktiskt städat lite i eftermiddag, kände mig tvungen även att jag inte orkade ;) Dammsugade övervåningen och snabbstädade den ena toaletten.. Vattnade blommorna med.. Duktig jag var! Dock var jag helt slut efteråt..
Bror och Angelica kom en stund med under tiden jag städade..


Såhär ser min fredagskväll ut, istället för att träffa fina vänner och bubbla så känner jag mig som en sjuk 10 åring när jag dricker päronsoda och äter fruktnappar.. hehe.. Näsdukar och halstabletter är mina bästa vänner ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0