Dagen

Hoppsan, där blev jag lite sen med att uppdatera denna dag!

Dagen började med att åka tåg, det kunde ni inte lista ut va..? haha.. Eftrsom vi på vår kommande tenta ska kunna höra vilken fågel det är som låter så satt jag och lyssnade på fågelljuden jag la in på telefonen.. Väl framme blev det som vanligt att cykla som en dåååre till skolan, okej så illa är det inte men vad gör man inte för att få sova en timma till..?

Föreläsningen handlade om olika skogar och vad vi kan göra i skogen.. Himla kul, mycket tack vare en jättebra lärare! Det roligaste är att man dagen efter upptäcker att man använder sig av det de har sagt på föreläsningen.. Då känner jag verkligen att jag valt rätt!

Efter föreläsningen drog vi oss ut till vårt område vid brofästet, hittade lite småkryp och sådär + att jag kände igen ljudet på en talgoxe som jag hade lyssnat på tidigare under dagen.. KUL!!! Dock tog det inte så lång tid som jag hade trott så jag hann med halv tre tåget, fiint!


Någon taggig växt vi hittade ..

Väl hemma så läste jag äntligen lite, har varit så himla dålig på att plugga nu men nu har jag i alla fall hunnit med lite.. Har hunnit med en promenad med jasse också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0