Onsdag

Är en trött elin som sitter och tittar på vad blir det för mat.. Sov himla gött inatt med min älskling breve, trotts det var jag skittrött när jag vaknade.. Har varit ganska trött hela dagen men det gick bra att lyssna på föreläsningen som var ganska intressant! Lite tråkigt att åka till skolan dock då tåget var inställt och vi fick åka buss, men som tur var blev vi bara två minuter sena så jag hann till föreläsningen..


Lite tågkonst eller vad man säger, Berga är det i alla fall..

Det är lite kul att åka tåg i alla fall för om man tittar ut kan man se väldigt mycket.. Förra veckan såg jag 10 rådjur och två svanar på samma dag, igår såg jag ett rådjur och en uggla och idag tre rådjur och massa med fåglar.. Även när solen går upp och ner så fint kan det faktiskt vara! :)


En dagens Elin på tåget bild :)


Gjorde en lista på vad jag måste göra nu de närmsta dagarna..

Dagens punkter är inte uppfyllda, har torkat av i hela köket och dammat men är så jäkla trött så jag sparar toaletterna tills imorgon.. Istället tog jag på mig myskläder, tog bort sminket, tände lite ljus och kröp upp i fotöljen framför tvn..

Just nu känner jag mig inte riktigt kry, förutom den jävliga träningsvärken från igår så har jag ont i halsen.. Skit äre, men hoppas att det går över, kan ju inte missa festligheterna i helgen ;)

Bror kommer om några timmar, han skulle se någon fotbollsmatch på en kanal som inte han hade.. Alltid trevligt med lite sällskap!

Kommentarer
Postat av: Falkviktoria

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-06-06 @ 18:38:42
URL: http://falkviktoria.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0