Vasaloppet!

Är hemma hos fredrik nu, har suttit och kikat på vasaloppet i några/någon timma och tittat på de första målgångaran.. Förstår verkligen inte hur de kan orka göra den rörelsen konstant i över fyra timmar..? Jag tror inte jag skulle orka gå konstant i fyra timmar och att gå är ju inte så himla jobbigt.. De är inte dåliga de där elitidrottarna och alla andra motionärer med för den delen som klarar det..
Jag tänkte jag skulle börja träna lite snart, såg att jag bara går halvdag den dagen vårruset är så jag kan förlja med, så jag får sätta igång med lite träning nu.. Har ju urusel kondition, och då är ju vårruset bara 5 km.. I år måste jag klara det under 30min! Förra året fick jag 30.14 tror jag och det störde mig väldigt mycket så nu får jag kämpa så jag kommer under det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0