Vilken morgon...!

Pust och stön vilken morgon!
Började med att vakna ur en underbar dröm, blev ju skapligt sur när jag upptäckte att den inte var verklighet.. Väl uppe så tog jag årets första löparrunda och jag som på senaste tiden blivit trött av att gå upp för en trappa lyckades faktisk ganska bra. Sprang på ganska ordentlig och blev väldigt trött men det är ju det som är meningen..

Väl hemma igen så stretchade jag och åt lite väl länge för sedan när det var dags för dusch var tiden knapp.. Kom ut ur duschen vid halv tio och jag skulle åka hemifrån vid kvart i tio för att hinna med tåget.. Stressigt, jo tack! Kanske var lite väl tidsoptimistisk idag..?

Jag hann i alla fall till tåget och under resans gång ringde min gamla musiklärare Sigge, blev en hel del snack, himla kul att höra från honom..

Nu är det snart dags för lektion, hoppas på en intressant sådan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0