Åker och springer vårruset!

Har precis tryckt i mig en massa mat, men som vanligt när jag äter spagetti med köttfässås så är jag hungrig redan efter en halvtimma.. Typiskt en dag som denna när vi snart ska åka till växjö för att springa vårruset, men jag tror jag överlever, vå får ju mat när vi kommer i mål, alltså vid halv åtta-tiden.

Nu är det snart dags att byta om och göra sig redo för att åka. Tror dock inte att det kommer gå så bra men man får göra det bästa av det hela! Vädret är ju i alla fall än så länge bättre än igår, ingen snö, inget regn och några grader mer än 2, hoppas hoppas att det håller i sig!

Nu får ni hålla tummarna för att jag tar mig runt på en hyfsad tid i alla fall!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0