Att snubbla på en rot...

Som sagt gick löparturen skit idag.. Var extremt trött när jag sprang iväg och när jag stannade första gången var jag så trött att jag höll på att spy och då hade jag sprungit kortare än jag brukar.. Gick en bit, sprang igen och snubblade på en rot, aj! Skrubbsår på haka och knä och ont i tå, och händer och som sagt så repade jag upp skärmskyddet på telefonen, men tur att jag hade det i alla fall, det går ju köpa nytt för några få kronor.. Telefonen och jag blev dessutom väldigt smutsiga men men, måste ju vara glad att jag inte stukade mig eller något för då hade det nog varit omöjligt för mig att springa vårruset.. Lite skrubbsår läker ju ganska fort trots allt! :)

Nu tänkte jag att jag skulle sätta igång med pluggandet av alla djur- och växtarter vi ska kunna till duggan om några veckor.. Sätta små lappat i djur-, fågel- och växtböckerna.. Är ju trots allt runt 200 arter vi ska kunna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0