Du har väl inte glömt..?

Ni har väl inte glömt att det är mors dag på söndag va? Det har inte jag i alla fall så har varit och köppt en fin blomma och så tänkte jag göra något extra med den så jag skulle skriva på en sten tänkte jag. Dock var det inte lika lätt som jag tänkte eftersom penseln var alldeles för stor så målade hela stenen istället, hur detta blir väntar jag spänt på eftersom det var vanlig färg som är till för trä jag använde, kan gå hur som helst med det där ;) haha!

Har lovat mammsen att jag ska göra två stora rabarberpajer också för imorn ställer vi till med stort kalas då min morbror med familj kommer hem och så kommer mormor och mina bröder med flickvänner så klart :) Eftersom göteborgarna (morbror med familj) ska sova här har jag bäddat ur min säng nu och sover hos min pojk i helgen..


Har ju glömt att visa mina klockor som jag beställde från tradera för ett tag sen. Lite roliga såhär till vardags ju :) Köpte en vit med svart urtavla också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0