God kväll!

Har hunnit med en promenad med jasse  ikväll, och så har vi suttit och kollat på lite resor så förhoppningsvis kommer vi iväg på en härlig resa! Nu sitter jag och tittar på min favoritserie Grey's Anatomy, det är den enda serien som jag verkligen inte vill missa i tv-tablån annars har jag nog faktiskt inget som jag följer speciellt noga ;) Måste säga att det är skönt att inte följa så mycket som jag gjorde för några år sedan, tar ju upp en massa tid bara.. haha!

Klarade artduggan idag förresten, himla gutt! 18 av 20 poäng dessutom, så det det känns toppen nu. Bara en redovisning med opponering kvar nu sen tar jag sommarlov från 1 juni. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0