Helgen

Nemen titta nu är bloggen åter i funktion efter att det inte har gått ladda upp inlägg, men så härligt, nu fungerar det igen :) Hade kanske inte blivit så himla mycket mer bloggande i helgen men något mer än det lilla bildinlägget i lördags hade jag ju tänkt mig men så kan det gå när inte tekniken fungerar som den ska..

Helgen spenderades med min pojk, vi tog det ganska lugnt, åkte lite moped och motorcykel, inte så mycket att skriva om. Igår kväll bakade jag en himla massa, det blev två satser brödbullar, två satser sega muffins och två satser bärkaka så det spenderades många timmar i köket igår kväll.

Denna dag har spenderats med gruppen då vi håller på att skriva på ett stort arbete, det kommer vi sysselsätta oss med i alla fall imorn och på onsdag och så några dagar nästa vecka också..


Jag tog med mig några av brödbullarna och de andra lite pålägg så vi fick gott förmiddagsfika idag :)

Nu kanske, kanske, kanske jag ska ut och springa, skulle ju vara bra men är inte så sugen på det.. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0