Jag har en sån där...

Jag har en sån där "jag-skiter-i-hur-jag-ser-ut-dag" idag och det kanske jag har ofta men idag är det ganska illa... Ett par gamla knälånga piratbyxor i jeans och strumpor till det.. Upptill är det väl inte så illa kanske, ett ganska fint men för stort linne och en kofta.. Och så klart den klassiska hängiga tofsen och lite gammal maskara under ena ögat.. haha! Får verkligen hålla mig inne idag!

Med tanke på dagens snygga stil kom jag på att det nog var dags att byta profilbild här.. Den jag har är nog ganska exakt ett år nu.. Kan ha blivit någon bra bild i fredags så jag får kolla lite närmare på det senare!

Nu åter till blommornas värld - Yeeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0