Lång dag imorn!

Nu är det dags att krypa till kojs.. Imorgon blir det att åka till kalmar för föreläsning på förmiddagen sedan hem, äta lite och så drar vi oss mot växjö och vårruset sen.. Ska springa järnet dock tror jag inte att det kommer gå så bra, är ju knappast vältränad ;) hehe.. Det kalla och ruggiga vädret kommer väl inte göra det bättre, men det får gå som det går!

Det kommer bli många mil på resande fot imorn, 12x2 mil till kalmar med tåg vilket blir tre timmar och sen åka buss till växjö 12x2mil och det blir väl tre-fyra timmar eller något.. Antar att det är bästa att jag går och lägger mig nu så får vi se ifall jag hinner uppdatera imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0