Nu står gummistövlarna och väntar på mig!

Nu är maten fixad (pannkakor), väskan packad och gummistövlarna framställda inför morgondagens äventyr i skolan. Vi ska paddla kanot vilket jag hoppas kommer bli himla kul för det var många år sedan jag gjorde det sist. Hoppas hoppas på att vi får fint väder, tycker jag har hört att vädret kan bli lite osäkert, men får hoppas på att det blir lika fint som vi hade förra veckan när vi var på svinö och på öland.. Är ju faktiskt ute mycket nu med skolan, ska ju ut en sväng på onsdag också, men då är det för att vi har prov.. Fast jag måste säga att det är himla kul och skönt att komma ut från de tråkiga föreläsningssalarna och göra lite praktiskt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen ganska tidigt eftersom jag ska med det tidiga tåget imorn så klockan kommer väl ringa runt 05.20 eller något, längtar såå(!) efter att gå upp tidigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0