Svinö och Jordtorp

Som jag pratade om igår så hade vi en heldag ute igår. Vi var på svinö som ligger precis vid/under ölansbrons fäste på kalmar sidan, sedan åkte vi över till öland och jordtorp som ligger vid algutsrum.. Det blev en heldag ute i fint väder med mycket hovande och tittande på växter och djur.. Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder!


Vid Svinö. Hade underbart väder hela dagen!


Marie testade vadarbyxorna.


Stek i solen under lunchen. Marie, Amanda och Linda.


Hovade i en damm vid Jordtord, hittade massa äckliga djur, bl.a. iglar!


Och så en liten groda i vattnet.

Jätteskön dag där jag även fick prata liten stund med michaela som också var där.. När jag åkte hem på tåget var jag skapligt trött och kände att det hettade i ansiktet efter en heldag i solen :) Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0