Torsdag

God morgon tänkte jag säga men insåg att klockan var tolv så god förmiddag/middag eller vad man säger ;) Jag sitter här och lyssnar på en lista på spotify som bror gjorde för att visa mig hur mycket bra band som kommer till festivalen så att jag skulle gå.. Men hittills har jag inte precis hört något som lockar sådär mycket så vi får väl se hur det blir med den saken ;)

Var och hämtade lilla Leia fis förut, så hon kommer hålla mig sällskap idag. Blir nog en promenad med henne och jasse sen om någon timma.. Har även tagit mig i kragen och vågade ringa (har telefonskräck) till telia för att beställa surf till mitt abonomang och så fick jag spotify premium i ett halvår med, fint!

Tänkte berätta lite om gårdagen med lite bilder och sådär men det kommer lite senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0