Trötter

Är en tröttis elin som sitter här nu, blev väl lite lång dag igår men det får man ta!
Blev som sagt en sväng till skolan idag men kom hem redan vid två så det var skönt. Orkar inte riktigt skriva något vettigt så laddar upp den bilden vi tog hos svenska spel igår :)


Vårt lag: Lisa (brorsans tjej), Lena, Jag, Hanna, Tilde, Janette och Mamma :)


Nu ska jag slappa hela kvällen och det ska bli himla gutt, skulle haft en stor fet chokladkaka, helst fazers mjölkchoklad med marianne eller vanlig marabou men det går ju inte för den där dumma mjölken som är i... Blää! Får nöja mig med mina pingvinpastiller som jag har ätit på konstant i flera veckor och fortfarande har halva burken kvar av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0