Uppskatta livet..

Sitter under en filt och tittar på en sorglig men ändå fin dokumentär om en liten tjej med hjärtfel.. Konstigt att man inte uppskattar sitt egna liv förän man ser på sånt här.

Idag har jag träffat min studiegrupp på förmiddagen och hann även med en sväng på stan.. Har även jobbat lite på brännan och varit med mamma och köpt blommor :) En sväng till henke och angelica hann vi också med och gu så duktiga de är min bror och svägerska, de ligger i och fixar och det blir jättefint! Måste ju då säga att min andra bror  och svägerska inte heller är så dåliga, de ligger i de också och det blir fint även där ;)

Egentligen borde jag väl sitta och öva på vår redovisning just nu för imorgon är det ju faktiskt upp till bevis! Heja Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0