Dubbelt budskap eller ej?

Nu är tvättmaskinen igång igen och det som tvättades igår är vikt.. Sköt att få undan lite så man slipper det till veckan :)

Idag blev det en något annorlunda frukost för min del.. Jag åt havregrynsgröt vilket jag nog inte gjort sedan jag gick på dagis. Dock fanns det en baktanke till detta, eftersom barnen på förskolan får havregrynsgröt till frukost och jag äter med dem känner jag att jag måste kunna äta det också. Jag kan ju inte säga att de måste smaka när jag inte äter det själv, blir ju lite dubbelt budskap. Hade inga problem med att äta upp det så det var inte så illa som jag mindes, dock hade jag ganska mycket hallonsylt och mjölk på medans de på förskolan har lingonsylt och mjölk till och lingon är verkligen ingen favorit så jag får nog lära mig äta det utan sylt.. Det får bli veckans uppdrag det ;) haha.!

Nu ska vi snart åka till mamma och pappa och äta lite mat, fira fars dag då han jobbar imorgon.. Det är min dag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0