Hatar att säga Nej

Som rubriken säger så gillar jag verkligen inte att säga nej men vad ska man göra när de ringer och ber att jag ska jobba men jag måste till skolan? 3 gånger på två veckor har samma förskola ringt och jag har behövt säga nej alla gångerna. Skulle inte tro att de ringer mer sedan.. Kanske inte var riktigt rätt tid att gå med i vikariepolen? Skit också!  Till något annat, imorse vaknade jag av väckarklocka nummer två vilket blir för sent. Jag måste ha tryckt på snooze i sömnen. Hann i alla fall med tåget och nu sitter jag i skolan och ska snart åka ut till brofästet för en praktisk dag. Blir nog roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår hur du känner, men förhoppningsvis är de smarta och tycker att det är bra att du sätter skolan först!

2011-11-09 @ 10:29:22
URL: http://japancalling.spotlife.se
Postat av: elin svarar

Jo kan ju hoppas det, eller så undrar de varför jag står med på den listan när jag alltid säger nej..

2011-11-10 @ 09:40:12
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0