Lite ansträngt

Har tragglat mig igenom lite böcker och skrivit några rader så jag klarat av några frågor, men har fortfarande en del kvar..

Har funderat lite på om min syn börjar bli sämre, eller kanske inte mycket sämre men ansträngd.. Har haft det jobbigt nu när jag suttit vid datorn och skrivit och har kämpat för att slippa samma hemska huvudvärk som jag hade igår.. Så kanske kan det vara att ögonen blir väldigt ansträngda när jag läser/sitter vid datorn, för ser vad det står har jag inga problem med.. Får vänta ett tag och se ifall jag känner likadant under en tid nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen, kanske får något gjort efter det annars ska jag bara slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0