Minnen från sommaren..

Eftersom jag saknar sommaren en hel del just nu så blir det en lite återblick!


Finns det något som är mer "svensk sommar" än jordgubbar?


Finaste Leia!


Min fina mamma fixar i trädgården..


Mysig fisketur i skymmningen med Fredrik och Marcus.


Njuter till fullo på bryggan vid vår stuga vid Bjärken!


Jordgubbsplockning med Emelie, Mums!


Semeste på Öland med min finaste!


Lilla Dante var årets tillskott i familjen Gustafson, inte mig emot!


Vi flyttade in i vår fina 3:a och vem kommer på besök om inte sötaste Mira.?

Det var några utvalda delar av min sommar, och vem längtar inte tillbaka när man tänker på att slippa jacka och vantar..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0