Mitten på veckan!

Då har mer än hälften av veckan gått, bara två dagar kvar till helgen vilket är skönt! Känner att jag behöver ta det lite lugnt, stressa ner och vila bort min förkylning som inte verkar vilja släppa mig..

Har haft en bra dag på praktiken idag, inte för att jag inte brukar ha det bra för jag trivs verkligen! :) Har haft lite ansvar för målarummet idag så jag har hållt på med lera, vattenfärg, vanliga pennor och målafärg.. Mycket saker, färg och en väldig massa bilder men himla kul!

Blir nog en relativt lugn kväll, kanske äta lite pannkakor och se lite tvprogram jag missat.. Är ju endå ensam eftersom fredrik jobbar så det passar ganska bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0