Produktiv torsdag!

Slutade redan vid två idag så jag tog en sväng förbi stegen och köpte en julgransfot till oss för ynka 35:-. Nu behöver vi bara köpa en granslinga också, men det tänkte jag se om jag hittar på W idag, kan tänka mig att de finns där i alla fall.

Efter inköpen blev det hem och putsa de sista förnstrerna, så nu är det även fint i sovrummet och vardagsrummet.. När jag ändå var igång kände jag att jag lika gärna kunde sätta upp ljusstakar och stjärnor idag som om jag skulle gjort det på lördag.. Dock känns det lite väl tidigt än så jag väntar lite med att tända allihopa. Nu är det julgardinerna och adventsljusstaken som ska fram på lördag med så blir det fint till advent :)

Tänkte jag skulle städa toan nu så det blir klart och sen åka bort till W för att se om jag har bättre tur med e-learning denna gång och handla med så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0