Söndag

Blev lite plugg idag i alla fall, det viktgaste är gjort och det är min grovplanering till projektet som jag ska hålla i sen fick det räcka ;) Har ju hunnit med att göra en ganska god köttfärslåda med potatis i, tvättat lite, varit hos mamma och pappa, slängt skräp och så en sväng till kyrkogården.. Var så fint på kyrkogården med alla ljus som var tända och så tände vi fyra till, fredrik två för sina kära och jag två, ett till morfar och ett till farmor och farfar ♥ Saknar er!

Nu lägger jag in massa bilder på datorn som jag har haft i mobilen, kan ju vara trevligt att de kommer till lite användning.. Resten av kvällen blir det att ladda upp inför en hård vecka i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0