Hårt liv ;)

Det är fullt ös för mig nu måste jag säga.. Imorgon blir det att för första gången vikariera inom barnomsorgen, 9-12 på samma avdelning som jag hade praktik, inte så många timmar men roligt i alla fall :) Sedan blir det att ta tåget vid två för att ha tjejkväll med klasskamraterna i Kalmar och sova hos finaste cornelia. Ingen vila och ro, hem på torsdagen för städning och lite annat hushållsgöra för att sedan jobba från tre till stängning i kassan, sova och så kör jag 7-16.30 på golvet på fredag.. Så blir det kalas för fredriks bror på kvällen vilket blir trevligt :) Sen kör jag ett pass till på lördag 7-16..

Där har ni min vecka och jag kommer nog inte hinna med mycket mer än det, när ska jag hinna plugga? Finns ju ändå en hel del att göra om man säger så.. Får ta varje tillfälle som ges nu känner jag, dock härligt att det finns lite att göra, hellre det än att inte ha något alls.

Kanske vore smart att packa lite nu då så jag har med mig kläder så jag klarar mig imorn på förskolan och så annat som behövs till kalmar.. Kör hårt nu elin!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var värst vad du ligger i och jobbar! Kul att du redan fått ett vik, det bådar gott för framtiden! :)

2011-11-09 @ 10:24:11
URL: http://japancalling.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0