Bondgårdsbesök

Puh.. Nu är jag trött, har haft en lång dag även idag..

Efter ha åkt hemifrån för sent och kört alldeles för fort så kom jag fram till gården i tid. Förutom de tre matpauserna har vi åkt traktor, fyllt på raps till rapsoljetillverkning, tittat på vindkraftverk, mjölkat kor och lite annat.. En helt klart bra dag med mycket nya intryck, dock finns alla kort på Maries kamera så får lägga upp några när jag fått bilderna.

Efter en mycket lugnare färd hem i mörker och dimma så var det ganska skönt att få duscha och lukta lite gott igen.. Helt ärligt så blev det två stora omgångar med shampo, balsam och mycket duschcreme. Har även fått min lugg klippt när lisa kom förbi med saxen, tur jag har henne, hade inte klarat många dagar till med så lång lugg,.

Lång dag imorgon med så det blir nog sängen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0