Onödigt tidigt..

Satte klockan lite väl tidigt idag, tur var kanske det för någon minut efter att den ringt ringde telefonen då en förskola undrade om jag kunde jobba idag, hade ju varit helt död när jag svarade annars. Känns dock lite surt att behöva tacka nej till sitt första erbjudande som vikare men jag ska ju till skolan så jag hoppas hon förstod det även att jag inte var helt vaken ;) Bara hoppas på att de ringer någon mer gång!

Nu är det snart dags att åka iväg till stationen och kalmar för första lektionen på en månad men först ett stopp vid bankomaten, smart som jag är glömde jag köpa tågkort igår och eftersom det är värdelösa öppetider på stationen nu för tiden så får jag ta med mig kontanter och köpa resekortet på tåget istället, inte alls lika smidigt.. Så får det bli, hoppas på en bra dag i kääälmaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0