Sent för städning..?

Det gick ju inte speciellt bra det där med utbilningarna på jobbet, axfoods hemsida låg nere så det blev inget gjort där inte.. Handlade i alla fall och har förberett inför morgondagens handledarsamtal som vi har en gång i vecka vilket betyder att det viktigaste är gjort i alla fall :) Tänkte jag skulle damma och kanske städa toan nu såhär när klockan närmar sig elva, klokt elin! Men om jag gör det nu så blir det ju inte så mycket kvar till imorn..


Blev glad när jag kollade schemat inför morgondagen förut, trodde jag skulle börja vid sjusnåret inorn också men jag börjar ju vid nio, så himla skönt! Sen mitt på dagen blir det lite info om barnomsorgens bemanning som jag nu är med i, det känns bra det här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0