Soffpotatis

Ligger i soffan, äter vindruvor och ser på norska let's dance eller ska vi danse som det heter där (måste ju säga att det svenska är bättre, men jag ville se hur de gick för anna anka, tack och lov var hon inte speciellt bra!).. Har spenderat större delen av dagen i denna soffa (som jag är så glad att vi köpte!) har inte orkat göra så mycket mer.. Känner mig dock lite bättre än i morse så hoppas på att jag kan gå till praktiken imorn! Har även i soffliggande position fått lite gjort, har kollat i massa böcker och skrivit ner en del idéer till mitt projekt som jag ska ha nästa vfu period så hoppas det kan bli något vettigt av det.. Nu blir det fortsatt vila resten av kvällen och hoppas på att må bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0