Trött lördag

Blev en lång dag igår med mycket jobb så var skapligt trött när jag kom hem.. Älskling hade gjort mat när jag kom hem och så såg vi på en film sen med och jag kämpade igenom mig nästan hela filmen men somnade när det var tio minuter kvar, bra gjort för att vara mig för jag brukar somna efter halva filmen ;)

Blev inte så glad när jag vaknade idag och såg att min cykel var flyttad från cykelstället med tak, det har kommit fler cyklar som står där och nu har en tagit min plats :( Blev lite sur faktiskt men ska ta ett löst lås också nu och låsa fast den i cykelstället, så får det bli!
Snart bär det av mot W för jobb tills nio ikväll, inte speciellt sugen på det när det är fint väder och jag knappt inte sett min man något alls denna vecka men får tänka på pengarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0