Dör bakterierna efter ugn och frys?

Inte blir denna förskylning bättre inte, har nu kommit till "hosta stadiet" så jag går och hostar hela tiden.. Kan det inte bara gå över? Hatar att inte orka göra något!


Har i alla fall umgåtts lite med min finaste sambo nu på förmiddagen och jag är så himla glad att jag har han hos mig! Nu har han åkt till jobbet och jag får spendera resten av dagen ensam.. Lite trist måste jag säga..
Skulle även idag kunna tänka mig att baka men visst är det lite ohygieniskt att göra det när man är förkyld? Men dör inte bakterierna i ugnen och när man sedan fryser det? Någon som vet? Får väl i annat fall hitta på något annat skoj ;) som att tvätta eller städa garderoben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0