Sitter och lyssnar..

.. på grannen som åter igen tränar på något som låter som en saxofon. Lite kul att man känner igen låtarna och att de fortfarande spelar samma låtar. Detta måste vara från någon av de första böckerna så det är väl kanske inget riktigt skönspel men det kanske blir det med tiden ;)

Promenaden med jasse blev längre än planerat men vad gör det, jag behöver ju motionen så det var skönt!
Nu till pallen!
Så såg den ut när jag köpte den för en hundralapp på marknaden..


Och här har vi resultatet efter en omgång med enbart grundfärg. Ville inte att den skulle bli så blank och heltäckande som det blir när man har täckfärg så nu ser man ådrorna av trä och jag är riktigt nöjd! :)

Funderar på om jag skulle sätta in lite kort i album idag, var väldigt länge sedan jag gjorde ju det så det vore ju inte fel att få lite ordning på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0