Slöis i soffan

Sitter i soffan och är uttråkad, finns ju inget på tvn och datorn är inte mycket roligare den.. Var i alla fall hos mor och far en sväng förut och målade min lilla pall som jag köpte på marknaden, bilder på den kommer när den är färdigmålad, hoppas bara den blir fin..

Har varit lite klumpig idag för två gånger har jag slagit i min lilltå i soffbordet på samma ställe, den mår inte så jättebra nu om man säger så men det går väl över om någon dag..
Imorgon blir det nog en sväng till stegen, lite städning, kanske en sväng till mormor med.. Och så har fredrik bestämt att vi ska till Kalmar imorn igen, jag som tyckte han skulle åka på fredag när jag ändå ska dit men det får jag inte med mig honom på så antar att han får som han vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0