Vad ska jag ha alla tjocktröjor till?

Efter att ha städat lite i garderoben (vad ska jag ha alla tjocktröjor till?) springer jag fortfarande omkring i bara tunika, jag som brukar tycka det är kallt här hemma..? Har jag forfarande feber då kanske, en termometer vore kanske inte helt fel att köpa..

Har i alla fall fått lite ordning på garderoben som är full av varma tröjor som jag nästan aldrig använder, tvättat och hängt upp lite tvätt har jag också gjort. Sedan tog jag tag i den där bananlådan som var full av saker som låg i mitt skrivbord innan jag flyttade och nu har jag rensat det och de har fått nya permanenta platser. Skönt att få ordning!

Skulle kanske visa lite bilder men än har det liksom inte blivit piffigt här för det känns som om det tar sin tid innan det ser "inbott" ut.. Ni märker hur jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0